(مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج

:. وبلاگ اطلاع رسانی مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهمیرزاد .:

(مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج

:. وبلاگ اطلاع رسانی مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهمیرزاد .:

ساعت فلش مذهبی

شماره تماس : 02333665990
آدرس مرکز: شهمیرزاد، شهرک ولیعصر (عج)، جنب مسجد ولیعصر
شماره حساب: 44081220756331 در بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه شهمیرزاد بنام مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) شهمیرزاد
شماره کارت: 6358 1962 7310 6063

وصیت نامه شهدای شهمیرزاد

نوا و نما

پیوندها
امکانات وب

«ایستگاه حدیث»

حدیث موضوعی

«ایستگاه مهدویت»

مهدویت امام زمان (عج)

«ایستگاه تدبر در قرآن»

آیه قرآن

«روز شمار محرم»

روزشمار محرم عاشورا

«ذکر ایام هفته»

ذکر روزهای هفته

«پخش زنده»

پخش زنده حرم

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

با عنایت خداوند متعال طرح آرزوی یتیم در مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) شهمیرزاد برگزار شد . در این طرح که با همکاری مشترک مرکز نیکوکاری و موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) شهمیرزاد و کمیته امداد شهمیرزاد برگزار شد به مدت یک ماه از فرزندان یتیم و بدسرپرست و یا بی سرپرست در شهر شهمیرزاد و روستاهای توابع بازدید بعمل آمد و ضمن اینکه از مشکلات آنان آگاهی بیشتری بدست آمد از آنها خواسته شد آنچه را که آرزو دارند و از خدا میخواهند روی یک برگ کاغذ بنویسند، سپس این آرزوها در اختیار خیرین موسسه خیریه امیرالمومنین (ع)  و دیگر خیرین قرار گرفت و خیرین بزرگوار هرکدام به نوبه خود در امر خداپسندانه برآوردن آرزوهای آنان و شادکردن دلشان سهیم شدند و بخشی از آرزوها برآورده شد . شما خیر محترم هنوز فرصت دارید دراین امر خیر سهیم باشید . بیشتر این آرزوها در زمینه نیازهای اولیه زندگی شامل رایانه ، تبلت ، دوچرخه ، تلویزیون ، فرش ، وسایل بازی ، سفر به مشهد مقدس و....می باشد.

زهرا 7 ساله: من از خدا میخواهم که سلامت باشم من دوست دارم مداد رنگی چهل وهشت رنگ داشته باشم و از خدا میخواهم پدرم از زندان آزاد شود ومشکلات خانواده ام حل شو د .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۳
مجتبی رضوانی

با عنایت خداوند متعال و کمکهای پرشور و معنوی مردم خیر شهمیرزاد در کمک به معیشت نیازمندان ،در ماه مبارک رمضان سال94   (1436 قمری) تعداد 60 سبد کالا در مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) شهمیرزاد جمع آوری و بین ایتام و نیازمندان توزیع گردید . به بارگاه الهی دعا میکنیم که این دستهایی را که در کمک به برادران و خواهران مومن خود عمل میکند ، سرشار از توفیقات الهی و سعادتمندی دنیوی و اخروی بگرداند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۸
مجتبی رضوانی